Lördag

Tja! Hade en lång sovmorgon till 12 idag, hade säkert kunnat sova mycket längre, men blev väckt då. Efter frukosten hjälpte jag mamma med tvätten, sen åkte jag till tippen med pappa och sedan vidare till överby för att köpa farsdags present och även födelsedagspresent till pappa. Så jag har hunnit med mycket idag känner jag. Nu ska jag snart städa på mitt rum och sedan ska jag nog baka med min syster. Blir en mysig dag har jag tänkt mig.


Bild från i cypern. Åååh vad jag saknar värmen, och att vara brun! De senaste veckorna har jag drömt att jag är utomlands och är jätte brun, och sen när jag vaknar blir jag deppig för jag ser ut som ett lik!!! Funderar på att gå och sola solarium en stund sen.... Man ser ju så fräsh ut när man är brun!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0