Jeffrey Campbell

TJA! Sitter i skolan och har precis haft engelska. Har lite rast innan svenskan så passar på att skriva lite snabbt. Idag vid 3 tiden har jag beting, och det kommer gå åt helvete! Vill verkligen inte :'(.. Sen skiter jag i religionen sista lektionen så jag kan läsa lite körkortsteori och sedan ha teori vid halv 5. Mycket att göra idag, även en massa plugg när jag kommer hem.

Sen måste jag meddela er alla om att jag KÄR!!! I ett par skor som jag har velat ha hur länge som helst.. Bara det att de kostar så himla mycket, om de hade vart lite billigare så hade jag lätt klickat hem dem.

Underbara skor!!! Ge mig dem tack (eller gör mig rik)...

Idag är det en vecka tills jag fyller 18.. Fatta var jag längtar!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0