Hemma

Efter skolan drog jag och min bror till stan för att fixa id-kort och köpa present. De har två stycken nordea i stan, och den som vi skulle gå till var stängd. Men vi hade tur för vi träffade våran granne som jobbar där, så hon släppte in oss så vi kunde fixa detta. Skönt, så jag slipper skjuta fram det ännu längre. Är ju bra att göra det innan jag fyller 18, då det är gratis då, hehe. En rolig sak som hände utanför nordea... En gammal tant står utanför dörren och väntar på att det ska öppna. Så säger hon, men det ska ju vara öppet nu (och pekar på tiderna). Så säger jag, nej det är imorgon, på torsdag som det har öppet den tiden. Det är inte lätt att hålla ordning på dagarna när man är pensionär... haha. Stackarn!

Sen köpte vi lite presenter till far min och lyxade till det med att äta MAX. Åh, jag mår illa nu.. Så mätt! Nu är jag hemma och måste sätta igång och plugga inför svenska nationella som jag har imorgon. En jävla massa texter att läsa igenom!


Btw.. Ser ut som en sur fotboll på id-kortet.. Hahah. Inte för att jag är så mycket snyggare på kortet jag lägger upp nu, men skit samma!



Kommentarer
Ida

sv; Hej fina du! Mina är normala i storleken, dom var dock lite trånga i tårna i början med eftersom det är skinn så har dom format sig efter min fot nu när jag har haft dom ett tag! Jag har storlek 39 och jag beställde även 39, dom sitter som tjutet! Vilken storlek ska du beställa isf? Enligt Henry Kole så skulle 39 vara 25,5 cm och storlek 38 skulle vara 25 cm osv, osv.

Jag tycker absolut att du ska slå till på ett par, skönaste klackarna som någonsin har suttit på min fot. Hoppas jag var till någon hjälp, har du fler funderingar är det bara att fråga, kramisar!

2011-11-16 @ 16:44:52
URL: http://idalix.blogg.se/
Ida

sv; Låter som en bra idé! Nelly har fått in alla storlekar igen om du inte orkar vänta :)

Och dom må vara dyra, men dom är värda varenda krona. Kram!

2011-11-16 @ 18:08:23
URL: http://idalix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0