Hemma igen

Hallå bloggen! Kom nyss hem efter några dagar i Stockholm och en dag i Göteborg, tänkte nu berätta om mina dagar. I Stockholm blev det shopping, mys och konsert. Shoppade inte jätte mycket för hade inte med mig så mycket pengar, men något fick jag med mig hem iallafall. Kanske kan visa det imorgon. I tisdags var det dags för Rihannas konsert, och vi var väldigt spända om hon ens skulle spela, då hon ställt in i Malmö dagen innan. Men vi hade sjukt tur och det var en sjuuuukt bra konsert! Hon ställde även in konserten som var igår så vi är väldigt glada att hon körde just vår konsert. Rihanna är verkligen grym på alla sätt och vis! Vi stod längst fram så jag var bara någon millimeter ifrån att nudda henne, cooolt.. hehe.

Onsdagen tillbringade vi på stan innan vi tog tåget mot Göteborg där vi var framme vid halv 12 på natten, så jag drog hem till Victor och sov där. Sen på torsdagen gick jag och gose på stan, luncha och lite så. Han var gullig och köpte en tidig födelsedagspresent till mig, ett par jeans som jag älskar! Han bjöd mig även på thai mat, så himla underbar kille har jag!

Nu är jag iallafall hemma efter några otroligt bra dagar och jag är helt slut. Men inte ska jag vila!! Imorgon ska jag träffa mitt gamla tjej gäng vid 5 tiden och sedan dra mig direkt till Orust för att gå på halloween fest.

Nu ska jag umgås med familjen, puss!


Rebecca och Louise inne på Chill där vi tog några glas vin och pratade en massa skit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0