Godmorgon

Sitter i sängen och försöker få liv i min pojkvän.. Går väll sådär! Men måste få upp han för vi båda har massa att plugga innan det blir släckt kalas här hemma för mig och min pappa. Jag fyller år om två dagar, aaahh!! Fy fan vad jag har längtat till det här.. Trodde aldrig att dagen skulle komma.

Igår orkade jag inte blogga, först och främst för jag hade inget roligt att skriva då jag städade hela dagen och sedan bara såg på film med min pojk. Var skönt att ha en sista inne helg innnan jag fyller 18. Detta är ju faktiskt sista helgen jag kan säga att jag inte får gå ut och ha kul, haha. På torsdag blir det min första utgång på Lipz. Innan det ska jag ha hem en 20 pers och ha förfest (lite många för en förfest, men har man många vänner så får det bli så). Guuuud vad jag längtar!

Känner att jag inte kan sluta tjata om att jag fyller år snart, hmm.. haha. Kan väll skriva något annat.. Jag är fortfarande förälskad i Jeffrey Campbell skorna, och vill såååå gärna ha dem. Men dem är slutsålda överallt.. Men jag hittade en hemsida från USA där man kan köpa dem, både billigare och gratis frakt. Men kan man lita på dem? Jag har ingen koll på hur man ska kolla om olika hemsidor är seriösa eller inte. Någon som kan hjälpa mig med detta så hade jag blivit glad!


Snart ska jag ha lika kul (om inte roligare) som jag hade denna kvällen! AAAHHH!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0