2011-11-29

Hej på er! Ännu en seg tisdag i skolan.. Var där från 8-16 och sedan vidare till körkortsteorin som höll på till klockan 18. När jag kom hem så satte jag igång med en superduper tråkig religionsuppgift som vi fick idag i skolan, tänkte göra klart den imorgon.. Förlåt att jag klagar, men har så sjukt mycket i skolan nu. Just nu hade det vart gött och bara vila, men icke.. Jag ska göra min gitarr läxa, läsa engelska och påbörja ett engelska tal (som skulle vara klart för mer än en vecka sen, hmm..). Orkar inte med allt! Men jag vill gå ut på torsdag, så jag måste se till och komma ikapp lite nu. Jag börjar dock bli mer sjuk, så jag hoppas verkligen att jag frisknar till så jag kan gå ut och dansa!

Något bra och roligt som jag fick reda på idag är att jag ska vara med på julavslutningen och sjunga "Have yourself a merry little christmas" och även "tänd ett ljud" med lucia ensamblen. Alltid något bra, hehe.

Men nu ska jag sätta igång!

Sånna här tofflor fick jag när jag fyllde år för en vecka sen.. Jag har levt i dem sen dess, sjukt goa!



Kommentarer
Rebecka Wilhelmsson

Hihihhihi Tänd ett ljud...

2011-11-30 @ 20:22:57
URL: http://bohemiskpunkare.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0