2011-11-28

Halloj. Har inte skrivit här på ett tag, men lugna, jag lever!! Hehe. Iallafall.. Har väll inte hänt så mycket de senaste dagarna. Låg hemma och var sjuk hela lördagen och sen på söndagen (igår) åkte jag till Göteborg i stormen. Jag höll fan på att blåsa bort!! I Gbg så gick jag och åt på Rumpanbar med Victor, det var riktigt mysigt, och sjukt god mat! Det känns så härligt att man kan gå ut och bara ta ett glas vin och äta gott.. Det har jag väntat på. Livet är så mycket bättre nu när jag är 18, haha. Sen sov jag hos min pojk och åkte hem med morgontåget och direkt till skolan.

Efter skolan idag så drog jag hem och åt lite och sedan vidare till N3 där jag kollade på en konsert som två tjejer i min klass har arrangerat, de var så duktiga så. Men nu är jag hemma och jag har just nu väldigt mycket att göra i skolan, då jag har varit lat på senaste och skjutit fram allt.. Så nu ska jag sätta igång och plugga. Wish me luck!


Lite söta presenter som jag fick av mina vänner när de var här i torsdags. Tycker om allt super mycket! Lite svårt att se vad det är för något kanske, men det är bland annat ett "spel" som man spelar på fyllan, haha. och badgrejjer, nagellack... Och en fribiljett till Lipz :D hehe, så tänkte dra dit på torsdag igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0