18 år!!

Hej på er!

Igår var dagen som jag väntat på i vad som känns som evigheter! Att fylla 18 år känns awesome nu! Men min födelsadag var väll kanske inte den bästa, haha. Stressade hela dagen och fick inte njuta av att fylla år. Var nämligen i skolan från 08.15-21.00. Hann bara hem och äta och laga mat på en halv timma. Vi hade ju då konsert i skolan så blev ingen fritid för mig. När jag kom hem senare så åt jag tårta med min familj och sedan var jag helt slut, så jag bara slängde mig i sängen för att sova. Orkade inte ens kolla på mina presenter, haha.

När jag vaknade upp imorse så hade jag sjukt ont i huvudet och jag orkade inte lyfta ett finger utan att jag blev svimfärdig! Så jag stannade hemma idag för att vila. Har ju faktiskt inte varit borta mer än en dag sen skolan började. Nu mår jag lite bättre men mitt huvud dödar mig! Jag hoppas att jag mår bättre tills imorgon för då ska jag ha förfest här hemma och sedan gå ut. Får se till att vila ut mig innan.

Tänkte visa lite vad jag fått nån gång framöver, är riktigt nöjd med alla presenter!


Tänk va liten man var en gång i tiden, helt sjukt att jag är 18 år nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0