Kvällen blev inte riktigt som planerat..

Hejhopp! Jag tänkte berätta om min eftermiddag/kväll. Det börjar med att Rebecka kommer hit runt fem tiden och jag gör mig iordning innan vi tar tåget till Göteborg. Framme i gbg så träffar vi min pojkväns vänner på spårvagnen mot Liseberg. Så vi stod i den oerhört långa kön till Veronica Maggios konsert med dessa härliga människor. Denna kö stod vi i i nästa 2 timmar. När vi är längst fram så får vi veta att konserten är över.. OTUR! Så där hade vi stått i 2 timmar och inte ens kommit in. Men det var väldigt trevligt ändå att prata med alla goa. Senare bestämde jag och Rebecka oss för att ta tåget hem runt 22. Det var det sista tåget som gick idag och vi hade igen lust att sitta på en buss inatt, så det var lika bra. Innan tåget gick skynda vi oss till Burger King och köpte hamburgare, det var riktigt gott efter den lite mer misslyckade kvällen. Nu är jag iallafall hemma och tänkte strax sova.

Mina planer för imorgon: Träna, göra min gitarr läxa, skriva svenska arbete, förbereda retorik tal, hem till en vän för att fira hans 18års dag och sen på kvällen kanske ta tåget till gbg igen för att sova hos min pojkvän som jag saknar otroligt mycket! Det blir nog en bra lördag.

Hoppas att ni andra har haft en bra fredag, för det har jag! Tack alla glada människor som jag träffat idag!
Puss, godnatt.

Go bild på mig och mina vänner.



Kommentarer
Ida

grönfärgen var snygg i flaskan men inte mer än så, trist. Dessutom blev nageln missfärgad av nagellacket trots att jag hade underlack, sämsta nagellacket jag köpt på länge.

2011-05-21 @ 11:22:22
URL: http://stardust.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0