2011-05-31

Hej bloggen. Jag känner mig dålig på att uppdatera, förlåt. Idag i skolan så hade vi ensamble uppspel. Med det menas att alla olika ensambler ifrån tvåan och trean spelade upp en låt var. Det var inte det bästa uppspelet jag har varit med om, men det gick bra för min del. Jag kanske kan lägga upp lite bilder sen om jag fick någon bra!

Sen så fick jag sluta senare än vanligt idag då alla treor skulle visa upp sina projektarbeten. En del verkade väldigt intressanta! Jag och Rebecka har kommit på en ide vad vi ska göra. Vi är ännu inte helt 100 men det blir förhoppningsvis så att vi ska göra en modevisningskonset. Vi har tänk att vi ska sy egna kläder och göra en modevisning av detta där vi ska ha liveband som spelas på samma gång. Det kommer bli sjukt mycket jobb, men jag tror att det kommer blir sjukt roligt!

Idag ska jag plugga. Jag orkade inte igår för jag mådde jätte illa och hade ont i magen. Så nu har jag ett helt arbete att skriva tills imorgon. Det kommer gå åt helvete.. Jaja, bara att sätta igång! Ha en det bra :)


Bild ifrån förra konserten. Dålig kvalitée!



Kommentarer
ida lindström

Tack så mycket! detsamma :)

2011-05-31 @ 18:58:59
URL: http://nattstad.se/idalindstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0