2011-05-30

Jävla skit dag.. Inget vill gå som jag vill. Fick dåliga betyg idag i skolan och på webbdesignen så gick allt åt helvete.. När jag skulle skicka in min uppgift som jag var ganska nöjd över så försvinner massa grejer från hemsidan! Och uppgiften skulle lämnas in idag. Hoppas att jag klarar mig ändå!

Jaja, nu ska jag sluta klaga. Det är fint väder idag och det ser ut som att det kommer bli sommar trots allt. Det har ju varit äckligt väder här det senaste med regn och blåst. Men nu är det varm och solen tittar fram.

Idag ska jag skriva klart en samhällsuppgift som ska vara inne på onsdag morgon. Jag har knappt börjat så jag får sitta med den hela dagen. Jag funderar även på att åka till sportlife en snabbis. Måste träna upp min dåliga kondition, om man nu kan göra det på en dag? Ska nämligen springa imorgon i skolan.

Men nu ska jag äta mat och vila lite innan jag sätter igång.


En lite sneak peek på dagens outfit. Visar bättre bild sen!



Kommentarer
Anonym

Hej!

Jag behöver hjälp! Vill du vara lite snäll mot mig och klicka dig in på den här bloggen - http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment - och skriva "nr 6" i en kommentar! Det är en tävling där jag är en av finalisterna och vill så hemskt mycket vinna.



Får jag stor hjälp kan det kanske komma att bli "vinster" så som att bli avtecknad av mig! SPREAD THE WORD till dina kompisar för att hjälpa mig så mycket som möjligt.

Kram

2011-05-30 @ 18:23:24
Johanna

Fina fina du, jag älskar dig, glöm aldrig det gumman! Vad som än händer och hur det än går med saker så ska du veta att jag beundrar dig för att du verkligen försöker och jag förstår din frustration. Åter igen, älskar dig! Du vet vart jag finns, anytime <3

2011-05-30 @ 22:48:18
URL: http://jerikson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0