2011-05-21

God morgon världen! Jag vaknade för cirka 10 minuter sen, så jag ligger fortfarande i min säng. Det var riktigt skönt att få sova ut idag! Jag hade antagligen kunnat sova längre, men blev störd av att min mobil började plinga. Men jag har massa att göra idag, så det är lika bra att gå upp nu.

Jag känner mig lite sur idag för att jag inte kom in igår på Liseberg.. Så jag får trösta mig med att jag får se henne i sommar istället när hon kommer hit till Trollhättan under Fallens dagar. Det är ganska många artister som kommer hit då! På fredagen (15/7) så kommer RIX FM festivalen hit. Vet dock inte vilka artister som ska vara med och spela då. På lördagen kommer Erik Hassle, Veronica Maggio, Circus picknick och Lazee. På söndag kommer Nassim Al Fakir, Oskar Linnros, Circus picknick och Archie. Så då vet jag vad jag kommer göra!

Idag är det fint väder, blåsigt dock. Så jag tänkte äta lite frukost och sedan pallra mig ut till trädgården och sola lite. Får hoppas att inte vinden är för kall bara.. Jag har inte solat sedan påsklovet, då det var kanon väder!! Och all min färg har redan hunnit gå bort. Så jag hoppas att få tillbaka den snart! Jag vill ju vara brun och fin till skolavslutningen.





Kommentarer
BeautyLifestyle

Svar: Tack så mycket :) Ha en fin dag!

2011-05-21 @ 13:10:49
URL: http://beautylifestyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0