9 Mars 2011

Hallå! Jag sitter och kollar ut genom fönstret och är deprimerad pga all snö. Jag som trodde att det fanns ett hopp även för svergie att vi skulle få vår och sommar. Men jag hade fel.. Vi är inne i den nya istiden, så det kommer vara snö året runt. Eller?

Iallafall, idag mår jag nästan helt bra så imorgon ska jag tillbaka till skolan. Jag längtar! haha. Jag har jätte mycket som jag behöver plugga, så det ligger på min att göra lista idag. Jag vill göra mina musik läxor, men min hals är helt tjock och inte en ända ton låter bra så det blir väll inget med det. Hoppas att den är bättre tills imorgon då jag har sånglektion!

Ååh jag längtar så himla mycket tills i helgen. Det kommer bli underbart! Jag ska även börja måla om i min lillebrors rum. Ska måla upp någon väggmålning, måste bara komma på vad för något. Han kan inte bestämma sig. Jaja, det löser sig. Jag får kanske be min pojkvän att skissa upp något åt honom :)

Nu ska jag duscha, sen plugga!


Kommentarer
Becca

sv: allright, här snöar de som tusan :(

så man blir lite deppad eftersom de vart så fint väder de senaste dagarna... vill ju ha vår nu!!



Va hittar du på idag då?? :D

2011-03-09 @ 15:02:29
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0