Varmt!

Springturen förut gick helt okej. Det var så himla varmt så jag höll på att svimma dock. Ingen skugga någonstans och kunde inte andas, hehe. Men jag förbättrade min tid med tre minuter från sist, det är ju alltid bra (för mig iaf). När jag kom hem tog jag en iskall dusch för jag höll på dö av värmen. Men ändå gick jag ut och solade i en timma. Idag smörjde jag in mig med 15 faktor, så bränner jag mig nu så blir jag jätte sur!

Snart ska jag städa på mitt rum. Sen blir det duschen, måla naglarna, fixa håret mm inför ikväll. Det kommer nog bli en grym kväll! Jag skriver ett inlägg till innan jag drar iväg.


Härlig bild från förra sommaren när jag och syster flög runt i denna falmskärm, riktigt kul var det!



Kommentarer
Louise Svarar

Kul att du gillade tatueringarna :}

Vad är det för tatuering du har och vad funderar du på som nästa tattoo? :)

2011-06-04 @ 15:40:49
URL: http://lilarosenknopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0