Skissar

Ikväll har jag bara vart hemma. Jag har faktiskt haft ganska tråkigt.. Så jag satte mig och skissa för ungefär en halv timma sen. Jag började skissa på en tjej, och det går väll sådär. Med tanke på att jag är nybörjare på att skissa och har inte gjort det på mer än ett år så borde jag väll vara nöjd men det lyckas jag aldrig bli trotts allt, haha. Men min pojkvän som är väldigt duktig på att skissa har lärt mig några knep, till exempel att man aldrig ska sudda och lite hur man ska skugga.

Här är den iallafall, den inte klar än!

Det ser ut som en gris ser jag nu när jag tog kort på den, haha. Men skit samma. Jag får fixa det! Jag måste köpa bättre pennor också, då jag använder vanliga blyerts som inte är något vidare bra att skissa med.



Kommentarer
Veronica - var dig själv, för alla andra är upptagna

Nej, den ser inte alls ut som en gris! Tycker den är jättefin.



Sv; Nej, dessvärre inte. Men jag har skickat ett meddelande till blogg.se.

2011-06-03 @ 00:51:54
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/
Emelie

tackar ;) allt bra?

2011-06-03 @ 09:35:47
URL: http://emelieeriikkssoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0