Min midsommar helg

Det har vart en helt underbar helg och vecka! I torsdags satte jag mig på bussen till Orust och mötte upp min pojkvän. Vi drog senare och mötte upp några vänner och satt och myste och drack lite gott. Sen på fredagen var det upp snabbt på morgonen för att göra iordning sig och sedan åka till Victors far för att äta god mat. Sen vila vi en stund innan vi drog iväg in i skogen... De hade nämligen satt upp ett stort partytält och det var massa trevligt folk där! Det var en perfekt kväll enligt mig. Sen dagen efter, i lördags, så var vi på det igen! Ett gött gäng var vi som satt och drack. Det var en hel del alkohol denna helgen!

Igår skulle jag egentligen åka hem till Trollhättan, allt var packat och klart men i sista minut ångra jag mig. Jag är nämligen ensam hemma och jag hatar att vara ensam. Så jag, Victor, Kim, Ralf och Richard åkte ut med båten för att fiska (första gången jag fiskar typ, hehe). Och jag fick den största fisken, STOLT!! HAHA.

Nu är jag iallafall hemma igen och har vart och handlat och även vart på um för att fixa nya p-piller. Frågan är vad jag ska göra nu? Jag är redan uttråkad av att vara ensam...


Dålig bild, men sjukt härlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0