Ängel

Nu sitter jag här igen och skissar. Vet inte varför men jag tycker att det är jätte kul! Idag har jag skissat på en ängel. Men mitt problem är att jag inte lägger så mycket tid på mina skisser. Denna gjorde jag på en timma och tycker att den är klar. Jag kan ju göra mycket mer med den men är rädd för att jag ska råka göra för mycket så att det blir förstörd. Denna skissen jag gjort idag är jag faktiskt ganska nöjd över, väldigt enkel men ändå speciell. Vill ni kanske se den?

Imorgon ska jag sola baksidan så att jag får lite jämnare bränna (är endast röd på framsidan, hehe). Sen måste jag storstäda mitt rum och fixa lite annat. På kvällen blir det antagligen "sexparty" och sen går jag vidare till en annan fest. Det blir nog en super bra dag!

Men nu ska jag se klart på en film och sedan sova, godnatt!



Kommentarer
SOFIA

tack så mycket :) Önskar dig en underbar Lördag! KRAM

2011-06-04 @ 10:24:22
URL: http://sofiahanden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0