2011-06-14

Goddag bloggen.

Idag var det sista dagen i skolan. Min klass har sjungit i Aulan hela dagen, där jag bland annat sjöng själv inför hela skolan! Men det gick bra, så nog om det. När vi sjungit klart så gick vi och åt tårta som våra söta lärare har bakat och pratade och sa hejdå till alla.

Direkt efter skolavslutningen så hämtade min far upp mig och Rebecka för att åka till hans lager där han har en massa tyger. Det är nämligen så att jag och Rebecka ska sy kläder till vårt projektarbete i trean så vi tänkte börja redan nu i sommar och sy kläder. Vi fick iallafall med oss en massa tyger hem så nu är det bara att sätta igång!

Men nu tänkte jag se lite på tv och ta det lugnt. Ikväll vid klockan 7 så ska jag hem till min mormor och morfar för att fira att vi har sommarlov med hela svenska släckten.

Mina fina vänner idag på avslutningen

Manuel, Robin och Rebecka

Fredrik och Louise

Jag och Rebecka
Hoppas att vårat projektarbete blir grymt!



Kommentarer
sabina

jag blir så glad av din header =)

2011-06-16 @ 18:07:27
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com
Jacqueline

Starkt av dig att sjunga för så många men du är säkert jätte duktig :)

2011-06-18 @ 18:14:58
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0