2011-06-08

Godmorgon! Är allt bra med er? :)

Jag mår bra idag, fast är väldigt trött! Jag behöver detta sommarlovet som kommer känner jag. Tvåan på gymnasiet har vart det jobbigaste i mitt liv (inom skolan). Idag börjar jag inte skolan förens 20 över 12 då första och andra lektionen var inställda, men ändå är jag uppe sen klockan 7 då jag inte orkade plugga igår. Men imorse när jag öppnade boken så märkte jag att den uppgiften endast tog 20 min då det stod exakt vad jag behöver veta i en och samma text. Så nu har jag massa tid över.

Men istället för att sitta hemma och inte göra någonting så tänkte jag åka till skolan och först lämna tillbaka alla böcker (wiho) och sedan gå och prata med min idrottslärare om betyg. Men först ska jag äta mat hemma då det är äcklig soppa i skolan.


Såhär ser jag ut idag, mittbena, svart kajal och ljusrött läppstift.



Kommentarer
Emelie

va bra! :D

2011-06-08 @ 12:59:46
URL: http://emelieojhedens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0