2011-06-02

Godmorgon! Eller klockan är 2 men det är nästan som morgon. Dålig bloggning igår, men jag hade fullt upp hela dagen! Igår var vi på bio och såg Insidious. Den var riktigt bra, satt och var spänd hela tiden. Ni som gillar skräckfilmer fast lite mer som en rysare så borde ni se den! Innan bion så gick vi och åt på McDonalds, mums!
Idag, jag gick till mataffären i morse och köpte bacon, ägg, vita böner, korv och rostat bröd och gjorde en riktigt god engelsk frukost. Så nu är jag riktigt mätt. Jag ska åka tillbaka till Trollhättan senare, så får se vad jag hittar på ikväll. Jag kanske bara är hemma och tar det lugnt. Jag har ju ett litet minilov så det kan vara skönt att vila lite.
Men nu ska jag kolla på tv och se om det är något bra. Hörs senare! :)


Kommentarer
angelica

sv ja det får vi verkligen! :)

2011-06-02 @ 14:30:58
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0