Väntar

I måndags så var jag hemma hela dagen. Hjälpte mamma med att måla utemöblerna och så åkte vi runt och övningskörde lite på kvällen. Sen på tisdag åkte jag hem till Victor. Vi har inte gjort något speciellt dessa dagar jag vart här, badat och solat lite. Han jobbar på morgonen och kvällen så jag har läst lite körkortsboken när han vart borta och så har jag varit hundvakt åt Dollar. Just nu har jag ganska tråkigt och väntar på att Victor ska komma hem. De ringde in så han fick jobba på dagen också, och nu vet jag inte om han hinner hem innan jag ska gå. Och jag vill säga hejdå för på fredag åker jag till England! Hoppas han hinner..
Nu ska jag ta en dusch och sedan sätta på en film medans jag väntar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0