Mulet

Godmorgon. Idag var planen att åka till Lysekil, men vädret var inte så bra och min kära vän som jag skulle åka med är trött då hon slutade jobbet kl 3 i natt. Hemma i Trollhättan så är det mulet just nu, men enligt vädret ska det vara fint väder senare så jag hoppas att vi kan dra iväg till en strand i närheten.

Igår var jag sjukt uttråkad hela dagen! Det var inte en ända person som kunde ses då de flesta var på kusten eller skulle ut på krogen... (Det suger att inte vara 18).. Jag längtar så till 22 november!!

Imorgon åker jag till Göteborg med släkten och hälsar på min syster. Och då kommer jag antagligen få bilderna från Grekland så jag kan lägga upp några här.

Nu ska jag ringa min vän och se vad vi ska göra idag, puss.



Kommentarer
Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är vackra & unika

2011-07-31 @ 16:28:31
URL: http://bodypalace.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0