Home, sweet home.

Tja. Igår kom jag hem från Grekland, Karpathos. Det har vart en underbar vecka med sol och bad. Brände mig dock andra dagen så jag fick solfrossa så jag missade en och en halv dag i solen. Så jag är väll inte så jätte brun! Men sommaren är inte slut än, jag har ju faktiskt en vecka i cypern i slutet av sommaren. Då hoppas jag på att bli brun! Bilder ifrån resan tänkte jag lägga in när min syster kommer hem med sin systemkamera där jag har de flesta bilderna.

Jag kom även på nyss att jag inte har lagt upp bilderna från England. Så det kanske jag kan göra lite senare. Påtal om England så kom min nanny, farbror och faster hit idag från England. De ska vara här i en vecka. Det är så mysigt när de kommer och hälsar på oss här i Sverige.

Nu ska jag gå och umgås med min släkt. Ha det grymt!


Här är en bild på mina snygga föräldrar, haha. Första kvällen i Grekland.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0