Dålig uppdatering!

Hejsan bloggen. Jag är väldigt dålig på att uppdatera. Men jag tänkte berätta vad jag har haft för mig de senaste. I helgen så var det fallensdagar. Då var min pojkvän här och vi hängde med vänner. Vi var i stan och kollade på lite olika spelningar. Bland annat Eric Hassle, Veronica Maggio och Oscar Linnros. Annars har jag inte haft för mig så mycket.

I måndags så var jag och fika med min kära vän Sandra, riktigt mysigt var det. Och innan det var det middag hos mormor och morfar med hela Svenska släkten.

Igår och idag så har jag bara slappat och packat inför imorgon då jag åker till Grekland med familjen + Victor. Det ska bli så himla underbart! Nu väntar jag på att få åka och övningsköra lite och sedan kommer min sötnos hit.

Ha det gött! Puss <3

Bild tagen nån dag efter England. Min syster har köpt en system kamera, så vi testa lite olika saker.



Kommentarer
joanna- att leva med Aspergers syndrom

Hej! tänkte bara tipsa om att just nu finns fler tävlingar med fina priser på blogg, det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäla dig kolla i vänsterspalten så hittar du tävlingarna:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovin byte?;)

kram

2011-07-22 @ 15:40:54
URL: http://domkallarmighannes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0