23/2 Rom

Hej! Nu sitter jag på ett fik och dricker te med pappa. Det är jätte mysigt här i rom! På flyget hit så var det ett jätte gulligt gamalt par som hade på sig lila kläder och ville bjuda en på godis hela tiden, haha. Vi kom fram sent till hotellet så vi gick och la oss på en gång. Idag har vi gått runt i Rom och sett "Spanska trappan" och "Fontana di trevi". Vi var även utanför colesium, imorgon ska vi in och kolla. Jag måste bara medela alla som älskar glass att de har världens godaste glass i Rom!! Det har vart riktigt skönt väder idag. Sol och blå himmel. Sen ikväll ska vi till nån restaurang men nu ska jag dricka upp mitt te. Ha det bra! Puss


Kommentarer
sabina

gu så härligt

2011-02-23 @ 21:06:02
URL: http://missmalmberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0