Världens bästa syster!

Förut när min syster kom hem så säger hon att hon har köpt en present till mig, för hon kom och tänka på mig när hon såg den. Vad jag fick var boken "Elsas värld". Den verkar riktigt bra!! Så den kommer jag sitta och läsa de kommande dagarna. Hon har även gått och bytt min morgonrock som jag fick i födelsadagspresent.. Hon hade råkat köpa den i storlek XL, haha. Men nu sitter den perfekt, så just nu går jag runt i min morgonrock och de goa tofflorna som jag fick av min bror i födelsedagspresent. Hade kanske varit passande och dricka lite te nu när jag ändå har gosat till mig. Får nog bli så! Sen blir det sängen, puss <3


Såhär går jag omkring nu, gosigt!



Kommentarer
Johanna

Åh likadan som mig fast min är rosa. Världens goaste morgonrock verkligen, jag lever praktiskt taget i min! :*

2011-12-07 @ 23:18:07
URL: http://jerikson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0