Tränat

Idag har jag vart duktigt! Först och främst, jag har påbörjat min engelska redovisning (som jag tänkte fortsätta på snart) så har jag även vart och tränat, vilket jag inte gjort på över en månad.. Haha. Så nu känner jag mig duktig. Jag var mindre duktig när jag kom hem dock och började proppa i mig chips, buhu... Men skit samma, tränar man så får man faktiskt äta. Och nu på lovet har jag tänkt och träna nästan varje dag (får se hur det går).
Imorgon är det måndag vilket betyder att jag ska göra halkan!! Tror det kommer bli super kul! Jag åker dit tillsammans med Emil så det är skönt att ha någon man känner med sig. Halkan är dock inte förens kvart över 12, så jag hinner egentligen gå till skolan första lektionen, men funderar på att skita i det och ta lite extra sovmorgon, hehe. Jag har ju tagit ledigt hela dagen så!

Men nu ska jag duscha och göra iordning mig för sängen och plugga lite innan jag somnar. Godnatt goingar!


Har somsagt lite bildbrist, så det får bli en bild på Johanna och Emil (som jag ska göra halkan med imorgon). Bilden är från lucia, vi tog massa knasiga bilder just då, hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0