Städa

Har kollat på två filmer och ätit pizza denna kväll.. Riktigt mysigt! Jag kommer aldrig kommer somna ikväll (jag är som ett litet barn som väntar på tomten, hehe) så jag tänkte städa lite nu och hoppas på att jag blir trött av detta, haha. Tänkte även fixa naglarna tills imorgon.

Tips till er som målar naglarna:


Sjukt bra bilder, I know.. Men iallafall. Detta är ett underlack som jag tycker är grymt bra! Man målar på det innan man målar med det riktiga nagellacket, det gör  att det inte flagnar av lika lätt. Nagellacket som jag har på nu är väldigt shletet dock, haha har haft det i mer än en vecka så. Om jag inte hade haft underlacket så hade det sett betydligt mycket värre ut! Detta underlacket gör även naglarna starkare vilket är ett storl plus! Finns att köpa på kicks.

Vi hörs imorgon när det är julafton, wihoo! Puss godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0