Näst sista dagen på året

Godmorgon blogg läsare. Ligger i Victors säng och som vanligt får jag honom inte att vakan! Imorgon är det nyårs firande, så därför måste jag dra mig hemåt idag. Vädret verkar bättre idag så bussarna ska nog kunna hålla sig på vägarna, haha. Jag måste hem och fixa nyårsoutfiten, planera morgondagen och umgås lite med min familj.
Just nu är jag väldigt sur på mig själv.. Tanken var att jag skulle plugga massa när jag var här, men jag orkar fan inte.. Så nu har jag sjukt mycket att göra tills nästa vecka! Faaan... Det är ju så jävla tråkigt!! Nu måste jag verkligen lova mig själv att jag inte ska göra någonting nästa vecka, och bara plugga.. Så jag nån gång kan komma ikapp i skolan! Blööööh....
Jaja, nu ska jag försöka få upp min prins. Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0