Mys fredag

Efter körrepet, som gick ganska snabbt åkte jag hem och åt tacos med familjen. Sedan tog jag ett varmt bad med massa tända ljus och mysig musik. Nyss såg jag på idol. Amanda Fondell är verkligen en riktig stjärna! Helt sjukt vilka scen framträdanden hon gör. Jag hoppas på att hon ska vinna! Får väll vänta och se om ca en halv timma.

Efter idol så tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig. Jag är helt slut efter en lång vecka i skolan, borde varit hemma och vilat så jag kan bli frisk någon gång. Men jag känner att denna mysfredagen var välbehövlig! Men innan jag somnar kommer jag antagligen läsa några sidor ut min nya bok "Elsas värld". Den verkar bli riktigt bra!

Sov gott på er, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0