Lördag

Idag är det en vecka kvar till julafton, och jag har inte köpt klart alla presenter än!! Dags att gå och köpa de sista kanske. Men jag känner mig fortfarande hängig så jag tror nog inte detta blir idag. Ska nog vila upp mig idag också, möjligtvis gå på musikslaget ikväll då de tre banden som är i final är folk jag känner. Får se vad jag orkar.

Igår var jag hemma hela dagen och bara såg på tv och film. Förutom en lite stund på eftermiddagen då mamma tvinga med mig till O'learys för att äta. Kunde dock inte äta så mycket, men det var skönt att komma utanför dörren lite. Vi gick även och hyrde tre filmer efter vi ätit, och såg på två av dessa när vi kom hem. Och jag säger bara en sak, fyfan va dem filmerna var dåliga!!! HAHA

Nu ska jag se på film (igen) och sedan göra mig iordning lite.


En av filmerna jag såg igår. Sjukt dåliga skådespelare och effekterna var sjukt fejk! Se den inte om du inte vill slösa på din tid!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0