Julkonsert

Efter många långa körrep så hade vi äntligen julkonserten. Har vart en sjukt jobbig dag då jag inte fått nån vila alls! Men konserten gick bra tycker jag. Kom precis hem från kyrkan, där allt ägde rum. Påvägen hem bjöd min bror och syster mig på en hamburgare och en vad jag trodde var milkshake, men fick en lyxshake, haha. Sitter och dricker den nu, skit god! Smakar som sånna hemmagjorda där man känner glass smaken och jordgubbarna. Så nu har jag tänkt sitta och kolla lite bloggar och facebook medans jag dricker upp denna. Sedan ska jag faktiskt gå och lägga mig tidigt så jag orkar med morgondagen.

Hoppas ni haft en bra dag. Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0