Jävla morgon

Jävla morgon säger jag bara! Vaknade upp när klockan var kvart i 6 av att min pojkväns irriterande alarm går igång. Då känner jag att jag är så torr i halsen att jag inte kan andas, så jag tar  tag i vattenglaset, och lat som jag är så orkar jag inte sätta mig upp riktigt, så jag spiller vatten över hela mig och sängen. När jag sedan hämtat en handduk och victor gått till tåget så gör att ett försök till att somna om...

Sov ungefär en kvart innan alarmet gick igång. Jag sätter mig upp och poffs så får jag världens näsblod. Jag som endast haft det en gång i hela mitt liv innan blev lite smått rädd då hela min näsa och hals blev fulla med blod, mums.... Jag tror att det är ett litet tecken på att jag måste ta det lugnt och vila upp mig. Så idag stannar jag hemma från skolan, trots att jag har prov. Segt att jag har tränat på provet, så jag hade kunnat göra det egentligen, men mitt huvud är inte att leka med idag så kände att det är bättre att vänta med det.

Tog nyss en alvedon och tänkte somna om igen, men går inget vidare bra då jag känner att jag kommer få näsblod igen. Fy fan va äckligt det är!! Så jag tänkte sätta på någon film istället och bara ta det lugnt. I helgen har jag tänkt och bara vara hemma och ta det lugnt, trots mina planer på att gå ut. Får helt enkelt vänta med det :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0