Halv 8 hos mig + Lipz

Hallå på er! Orkade inte blogga igår, hehe. Inget speciellt hände direkt, spelade in lite på ljudtekniken och repade för julkonserten som var idag. Idag då, sista dagen i skolan och så hade vi julkonserten och julmys. Andra gången jag sjöng inför hela skolan, vilket gjorde att jag knappt var något nervös, ganska gött faktiskt! haha.

Nu är jag sjukt trött, och vill bara sova. Men det ska jag inte. Snart ska jag sätta igång med maten, sedan vid halv 8 så ska mina kära vänner Rebecca, Louise och Johanna komma hit så ska jag bjuda dem på middag. (Jag är sämst på att laga mat!!) Men vi får väll hoppas på att det går att äta, och att jag inte förlorar tävlingen vi har, som den på tv, halv 8 hos mig.

Efter detta så drar jag och Johanna kanske på någon förfest om inte direkt till Lipz. Tredje gången för mig där, kommer nog bli grymt för det är massa folk som ska ut!

Glömt skriva.... NU ÄR DET LOV!!! Så jävla skönt. Så hoppas ni får ett bra lov! Puss

Tobbe spelar in för fullt

Rebecca spelar in sin vackra sång

Och Johanna lekte hellre med fläckten, haha. Sötan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0