God jul

Godmorgon bloggen! Idag är det äntligen julafton. Vaknade upp redan vid 7 då min syster sov i mitt rum och frågade om jag var vaken... Då blev jag som ett litet barn och ville öppna julklapparna, haha. Fått lite söta saker såhär på morgonen. Jag tycker att det är så mysigt att vakna upp och ha lite små packet vid fötterna, hihi.

Efter julklappsöppningen satte vi på lite julmusik. Mamma fick Michael Bubles nya skiva med massa jullåtar, han har en riktigt go röst! Till denna musik var det julfrukost som gällde. Mums!

Nu ska jag göra iordning mig, städa och duka. Klockan 1 så får vi gäster! Ha en riktigt god jul nu!


Mamma är så söt som har köpt strumor till mig och min syster som det står "mamma är bäst" på, haha!! (de svarta) Tack så mycket mina söta föräldrar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0