Fredag

Godmorgon! Sitter på nutidakonst lektionen och vill bara sova! Är sjukt trött efter igår. Det var en riktigt lyckad kväll igår, med sjukt mycket folk ute. Vi började hemma hos mig och hade förfest, sedan vid 10, halv 11 så gick vi mot lipz där vi dansade loss. Åh, så kul jag hade!! Kom inte hem så jätte sent, vid 1 tiden, men kunde fan inte somna, så jag är dö trött nu på grund av det. Men jag har bara två lektioner idag, så jag slutar klockan kvart över 11 så då åker jag hem och sover.

Vid 4 tiden idag så åker jag till Göteborg, för att träffa min pojkvän. Ikväll ska vi kanske gå ut och ta en öl, får se hur det blir. Det kommer iallafall bli mysigt att träffa Victor som jag saknar så!


Bild från igår på mina goa, när vi vänta på folket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0