Film mys

Har suttit nere i soffan ett tag med mina föräldrar och kollat på Indiana Jones på tv. Dagen har bestått av ännu mer mat, film och kortspel hemma hos mina morföräldrar. Nu tänkte jag se på ytterligare en film uppe på mitt rum med mina nya dvd som jag fick i julklapp. Man ska kunna spela in med den via usb, men jag fattar inte hur man gör.. Så är det någon där ute som vet hur man gör detta så skulle jag bli glad om ni berättade hur, haha. (Orkar inte läsa instruktionsboken).

Imorgon fyller min syster 21år, så det blir att fira henne på kvällen när hon kommer hem från göteborg där hon är nu och firas av sina vänner. På morgonen kanske jag ska gå och träna och plugga lite (vilket jag kommer få göra hela lovet, buhu). Godnatt på er!

Får bli ett litet kort från idag hos mormor och morfar där vi åt engelsk julmat..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0