Bilder 2011

Lite bilder från minnen jag aldrig kommer glömma från 2011

Internationallisering Frankrike/Tyskland

Italien, Rom i Februari

Innan klassfest i februari med mina goa vänner

Efterfest nån gång i maj

Innan gospelkoserten

Studenten

Midsommar

Sexparty hos mig i somras

England, jag och Louie i juni

Grekland, jag och min älskling i juli <3

Cypern med underbara brudar Augusti

Innan Rebeccas 18års fest i September/oktober?

Rihanna Stockholm 1/11-11 med mina bästa

Förfest innan Lipz, jag och Josephie

Inne på Lipz i måndags, hehe.

Det har verkligen vart ett helt underbart bra år. Mycket glada minnen med vänner, familj och med min underbara pojkvän. Får se om 2012 kan slå 2011, man kan ju bara hoppas.. Om det nu går att få det bättre!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0