Orust

Hejsvejs!
Måndags blev det en tur till Göteborg där jag var med släkten och hälsade på min syster. Jag körde båda vägarna, känner att jag börjar få koll på körningen nu! Det var riktigt mysigt i gbg med god mat och bra väder.. Till slut! När jag kom hem var det bara att sätta igång och packa då jag och min kusin Amanda åkte iväg till Fjällbacka i några dagar. Vi hade underbart väder!
Vi åkte hem på fredag morgon, men jag åkte bara hem och vände då jag åkte till Victor direkt efteråt. Jag skulle hem till han på lördagen egentligen så han blev bra överraskad! Han är just nu på jobbet så jag väntar på att han ska komma hem. Tills dess tänkte jag se på en film.
Ha det bra sålänge, puss!


Kommentarer
louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla min 100-110 läsare blir din här på http://bellelouise.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-3.html#comment

Följas på blogglovin?



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)



2011-08-10 @ 15:28:37
URL: http://bellelouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0